7 iul. 2013

Grecia - Zakynthos - Prefata

Am vrut noi sa ajungem in Zakynthos cam de anul trecut, in cautarea unei vacante linistite, relaxante, la caldurica (atunci cand in Romania deja toamna era instalata, cu ploi si frig, prin octombrie), dar nu am gasit un mijloc convenabil de a ajunge pe acolo. Stiam doar ca aceasta insula intruneste conditiile de mai sus, si ca are niste peisaje absolut fabuloase, si cam atat despre ea. A trebuit sa amanam plecarea, insa prin primavara acestui an, cand abia revenisem din Islanda, am gasit o super oferta de la o agentie de turism, pentru luna iulie. Nu am fost entuziasmat de perioada, gandindu-ma ca ne vom coace la propriu pe acolo, insa am mers inainte.




Eh, dupa ce ne-am intors, pot spune ca intr-adevar ne-am copt pe alocuri, insa a meritat cu varf si-ndesat. Peisajele au fost deasupra asteptarilor, si au batut la fund toate celelalte aspecte care nu s-au ridicat pana acolo (cum ar fi mancarea, de exemplu, rezonabil de buna, dar parca imi doream mai mult sa gust din ceea ce speram eu sa fie un paradis culinar mediteraneean). De asemenea, ospitalitatea localnicilor a fost un alt ingredient ce ne-a facut sejurul placut: toti zambitori si amabili, mai putin zgripturoaica de la receptia hotelului (din fericire, nu prea am avut tangente cu ea, ci cu ceilalti angajati, dintre care majoritatea erau niste romani cat se poate de meseriasi).

In ceea ce priveste relatarile despre excursie, le-am structurat in trei episoade. Unul, cu ce am facut pe cont propriu, al doilea, cu tururile organizate de agentia de turism, si, bonus, ultima zi pe acolo, din nou pe cont propriu. Mai multe, in episoadele de mai departe...

Ah, si cateva fotografii facute din avion, cu ceea ce ne astepta pe acolo...




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu