14 iul. 2013

Grecia - Zakynthos - Bonus

Bonus (adica o rasplata neasteptata) a fost ultima zi. Am inchiriat niste ATV-uri, am mers cu ele vreo 12km spre nord pana la plaja Xigia.




View Larger Map

(punctul A este plaja Xigia, punctul B este Danny's Hotel, locul nostru "de bastina")

Vazuta de sus, promitea mult. Era cam acel ceva pentru care am dorit sa mergem acolo, in Zakynthos.



Vazuta mai de jos, promisiunea era onorata :)



Sau din apa sau de langa stancile din jur



Acolo am stat o buna parte a intregii zile. Balaceala in apa, urcat pe stanci si plonjat inapoi, inotat printre moleculele de sulf (de aici vine si numele), a fost fabulos. Cum sa mai fi suparat pe ceva din lumea asta, cand in fata ochilor, de pe sezlong, se arata asa ceva: ?



La pranz am tras la o taverna din apropiere, cu alte privelisti magice:






Unde aveau si o piscina, din pacate inchisa...


In zare se putea vedea Biserica Agios Nikolaos (pe varful dealului celui mai proeminent), despre care mai adaug cateva vorbe mai jos.


Spre seara am mers spre centrul insulei, intr-un sat numit Ago Gerakari, unde vazusem noi o biserica ce se inalta triumfator deasupra orizontului, Agios Nikolaos, de unde puteai admira jumatate de insula (exceptie facand ceea ce era dincolo de muntii de la vest). Fiind unul dintre cele mai inalte puncte din zona de "campie", de acolo ai o superba imagine de 360 de grade.

Spre sud




Spre nord


Biserica si turla (sau invers :) )



Este foarte tare faptul ca acest sat, impreuna cu inca doua (Kato Gerakari - adica "de jos", Meso Gerakari - adica "de mijloc", Ano fiind cel "de sus") nu sunt atinse de febrila activitate turistica de pe insula, si poti gusta din viata traditionala a localnicilor (cred ca nu au fost foarte incantati de paraitul crancen al celor 2 ATV-uri ale noastre); chiar sub biserica se afla o taverna, pe care din pacate nu am apucat sa o incercam...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu