5 mar. 2013

Islanda - Prefata

Eh, voia omului, voia Domnului... Aveam in plan pentru aceasta primavara (ma rog, acest sfarsit de iarna) un loc cald, unde oamenii stau cu burta la soare, sau sub un palmier sorbind Cuba Libre... Seychelles parea cea mai potrivita destinatie... Sa stai o saptamana sa privesti pestisorii prin apa adanca de jumatate de metru...


Soarta cea cruda insa mi-a interzis absenta de la serviciu suficiente zile pentru un asa sejur (doua saptamani). Si intr-o seara de iarna tarzie, pe la mijlocul lui februarie, am primit un e-mail de la Lonely Planet, invitat fiind sa merg intr-o vacanta romantica, pentru a admira Aurora Boreala (cunoscuta si ca Luminile Nordului) in Islanda. Pachet promotional cu Iceland Airways, de la 399 Euro numai!!!

Islanda! Ce poate sa mearga rau?! Ne-am hotarat instantaneu! Eh, nu a fost chiar 399 Euro, dar, din nou, ce poate merge rau? Initial am zis sa mergem 3 zile, sa vedem Aurora si inca ceva pe langa...


Apoi, studiind un pic problema, am zis sa mergem si pe Ocean sa admiram balenele...




Si cam astea au fost premizele. Despre restul aveam in plan sa citim pe drum...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu