11 mar. 2013

Islanda - Ziua 6 si Postfata

Nu mai sunt prea multe de spus. Am mai stat o zi in Reykjavik. Superba!





Ca de obicei, folosita pentru relaxare si pentru linistirea motoarelor... Cateva poze din Reykjavik.







Privind acasa pozele, mi-am dat seama ca fotografiasem o cladire atat in prima seara, cat si in ultima zi. Un pic diferite pozele, desi trecusera doar 4 zile intre ele...


Brunch la un sirian foarte simpatic, caruia i-am dat cateva monede romanesti si care ne-a dat cateva islandeze :). Astfel am pus si eu mana pe banii lor...

Apoi plimbare plimbare plimbare. Si niste jacuzzi si sauna la hotel. Si povesti... Si inca o cina delicioasa...

La revedere, Reykjavik, la revedere, Islanda!

ps. Ar mai fi ceva de zis. Despre hipsteri :))) Probabil Reykjavik este capitala hipsterimii! Mergeam seara prin oras si vedeam case (fara perdele) cu grupuri de tineri care dezbateau cate ceva, Nu stiu ce. Insa citind presa lor am aflat ca aveau foarte multe preocupari. De exemplu, un tanar care avea studiile in Danemarca era nemultumit ca in Islanda nu se analizeaza suficient designul interior, si era pregatit sa faca ceva in acest sens. Sau alti artisti erau nemultumiti ca iti trebuie 30 de ani vechime ca sa fii inclus in vreun muzeu, asa ca isi facusera propria lor casa de prezentare a creatiilor. Si asa mai departe. Vineri si sambata seara e plin de tineri ciudati si dubiosi, unul mai creativ ca altul (gen umbland cu un carucior de supermarket si asa mai departe). Exista o artista ucraineanca, care are in plan un specatacol cu un "ciudat instrument numit kobza" :) hi, hi, si tot asa...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu