20 iul. 2012

Muntenegru - Ziua 5 - Becici

Ziua 5 a fost ziua de liniste - tipica pentru excursiile mele -> nu ne-am plimbat pe nicaieri (desigur, si eu simt nevoia din cand in cand sa ma opresc si sa ma linistesc putin). A fost o zi de stat la soare, de odihna, de mancat peste, si asa mai departe. Ma rog, am facut totusi o mica plimbare pana la Budva, dar nu as numi-o neaparat excursie, mai ales ca scopul a fost exclusiv mancarea -> am gasit in orasul vechi, dupa multe preumblari, o carciuma care parea ca o casa obisnuita, unde batrana mama a chelnerului gatea undeva in spate...








Din Muntenegru am retinut doua retete pentru fructe de mare: o data un amestec de spanac pilaf cu cartofi fierti, si a doua data -> un super sos cu baza de rosii... yummy...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu