17 iun. 2011

Scotia - Ziua 8 - Edinburgh

Am plecat din Inverness spre Edinburgh. Constrangeri de timp ne-au impiedicat sa vizitam si alte locuri care probabil ne-ar fi placut - nordul Scotiei, sau vestul Scotiei - Loch Lomond, si apoi chiar Glasgow - desi cei ce au ramas mai departe in excursie au declarat ca orasul nu i-a impresionat mai deloc.

Spre Edinburgh, am mai traversat un oras foarte pitoresc - Pitlochry - din pacate am trecut atat de repede prin el si am fost atat de curios sa privesc, incat nu am mai apucat sa fac fotografii...

Ajunsi in Edinburgh, am urcat pe dealul de deasupra orasului, avand inca niste imagini spectaculoase.









A, si nu as fi eu insumi daca nu as relata despre ceva ce a fost cea mai buna mancare din Scotia (in sfarsit, l-a batut pe italianul din Stirling): sandvisul cu carne de porc taiata marunt, feliute, intr-o chifla pufoasa... :) In vitrina era un porcusor taiat feliute, care abia astepta sa intre intr-un sandvis... :))) http://www.reiver-foods.co.uk/

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu