12 iun. 2011

Scotia - Ziua 3 - Edinburgh

Ziua 3 a plouat. Cum, de atlfel, a plouat in general. Mult. Frecvent. In general, cand eram pe afara. Cand eram undeva inauntru, ploaia se oprea. Reincepea cand ieseam. In fine.

In Ziua 3 aveam de rezolvat problema masinii cu care sa mergem sa vizitam Scotia. Noi eram 6, si cautam o masina in care sa incapem toti, cu arme si bagaje.








Pe o ploaie marunta am plecat intai la gara, unde nu am gasit o asemenea masina. Ni s-a recomandat sa mergem la aeroport. Pe drum, ne-am oprit la Zoo, unde ne-am murat vreo trei ceasuri. Pe scotieni desigur ii durea la basca. Noi aveam pelerine de ploaie, ei erau la muschiul gol. Si copiii, bineinteles.





Pinguinii erau vedetele spectacolulu. Era unul, mai ales, care inota cu super-viteza dintr-o parte intr-alta a bazinului :).




Nu stiu cat de bine se vede din fotografie, dar mama-furnicar avea in spate un pui... (inspre coada, ca sa zic asa...)



Iar leopardul negru era fantastic. La prima vedere pare negru, dar de aproape se vede ca de fapt este un maro, portocaliu, foarte inchis, si se vad si cerculetele negre... Maiestuos...

Apoi am gasit masina potrivita, la aeroport, cu greu, si ne-am distrat cu condusul pe partea stanga a drumului.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu