15 iun. 2011

Scotia - Ziua 6 - Dunnottar / Highlands

De dimineata am plecat spre Castelul Dunnottar. Construit, daramat, construit din nou, si daramat din nou, etc., cucerit de William Wallace, apoi locul de pastrare al insemnelor regale scotiene, etc., este poate cel mai impresionant castel din Scotia. Las pozele sa vorbeasca pentru el - google are nenumarate informatii aditionale.























De la Dunnottar am coborat in golful de langa, unde am vazut niste chestii care tot apareau prin apa, pe care noi le-am identificat a fi foci (din pozele mele nu se vede prea bine, dar cam asta erau - tot scoteau capul la suprafata ici-si-colo).







De la Stonehaven am plecat la Aberdeen, pentru a rezolva problema cu roata de rezerva (dupa pana din ziua precedenta), apoi am luat-o de-a dreptul peste munti, spre Inverness. Zona in care eram era si patria whisky-ului (Scotia de Nord-Est), insa nu am dat peste nicio distilerie in drum :(...

Traversarea muntilor (Highland de Est) a fost spectaculoasa. Era surprinzator sa observam pe GPS ca eram la o altitudine de ~400m, in timp ce urcam si coboram dealuri si vai, asa cum am merge pe la noi prin Romania prin Transfagarasanul de sud. A trebuit sa facem un popas, intrucat masina inchiriata de noi 6 nu era prea incantata sa urce cu atata greutate, iar apoi sa mergem cu viteza destul de mare, pentru a avea suficient elan sa abordam urcusurile - cei din spatele masinii, mai ales cea de pe locul cel mai din spate, au avut un pic de suferit din aceasta cauza.










Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu