28 oct. 2012

Ziua 2 – Georgia, Tbilisi


Am plecat iar spre zona centrala, spre un al treilea cartier vechi. De acolo, trecand printr-un parc...




... am ajuns la targul de vechituri (mare parte sovietice, medalii si asa mai departe)...



... moment in care am inceput sa studiez cu mai mult interes chipurile vanzatorilor...


Intrand iarasi in alt cartier vechi, am dat peste un alt simbol al orasului, Turnul cu Ceas inclinat


De acolo, o vedere a palatului prezidential


Str. Erekle II




Podul Pacii (numit de catre localnici, din cauza formei nefericite, podul Always, in amintirea igienei feminine...)



La pranz, am luat o masa copioasa la Restaurant Alani, cu specific osetian

Friptura de miel


Costite de porc


Nelipsita haciapuri


Ca sa ne relaxam dupa masa, am stat o bucata de vreme in parcul alaturat restaurantului, unde erau si celebrele bai sulfuroase care le-au provocat o imensa placere lui Alexandre Dumas si colegului sau rus  Aleksandr Puskin.



De acolo ne-am intors spre Piata Republicii, acum pe soare, cand fotografiile arata mai placut ochiului...




Si intr-un exces de entuziasm am mers si la Muzeul Artei Moderne, unde (ca si in alte situatii similare) am fost bulversat total de arta moderna... (sa ma ierte colegii artisti...) (si sper sa nu fiu interzis pentru incalcarea drepturilor de copyright...)





Era si o exponata care mi s-a parut mai interesanta, o fata tragand 14 gloante intr-o placa de metal (in stanga)



Un comentariu :

  1. Nu-ti face griji, cred ca orice om normal simte acelasi lucru ca si tine in privinta (majoritatii) artei moderne.
    Ai luat ceva din targ?

    RăspundețiȘtergere