2 nov. 2012

Ziua 7 – Armenia, Georgia


Am plecat devreme spre Georgia. Transport cu marshrutka, la fel ca la venire – un microbuz, sau, in cazul nostru, un autoturism cu 8 locuri. M-a chinuit o groaznica senzatie de claustrofobie asa cum stateam eu pe locul meu din spate, gandindu-ma ca imi era absolut imposibil sa ies din masina daca, Doamne-fereste, se rasturna cumva, prin muntii aia dubiosi...

Vedere de pe locul meu...




Din fericire, drumul a curs destul de repede. M-a ajutat si faptul ca am dormit o buna bucata de vreme din cele 5 ore de drum...

Despre marshrutka este interesant de mentionat cum functioneaza sistemul. Se pare ca vii intre anumite ore (gen 7 dimineata – 14 dupa-amiaza – asta cam la limita insa), intrebi in stanga-dreapta, cineva amabil te directioneaza catre o masina, care pleaca atunci cand se umple. Cum ar fi, vii, intrebi, pleci. Sistemul functioneaza. Coafura rezista...

Mai este interesant si transportul prin oras cu taxiul. Unii zic: platiti voi cat credeti ca face... Si platesti, oricum mai mult decat face de fapt...

Pe drum, peisajul pitoresc al Armeniei...












Apoi, inapoi in Georgia, soare, verdeata, etc... Alta lume!...



In Tbilisi am luat si noi metroul, care merge adanc prin pantecele orasului... Tare adanc, cred ca mai adanc decat cel din Londra... Coboram, coboram, si tot coboram si nu ajungeam acolo jos...


Hostelul TiflisiLux, unde ne-am re-cazat...



Un dejun intarziat la o carciuma in buricul turistic al orasului, cu preturile de rigoare (apropo, am iesit rezonabil cu cheltuielile, cam 60 de euro pe zi de caciula, fara a lua in calcul avionul – 275 de euro – si fara a ne refuza nimic – as spune ca in nicio excursie pana acum nu am gustat atat de mult din deliciile bucatariei traditionale... Dimpotriva, si chiar am fost sincer surprins sa constat inapoi in Bucuresti ca nu castigasem niciun kilogram in plus, desi am mancat de-am spart)...

Ciorba de perisoare


Haciapuri (ajunge pentru trei persoane)


Frigarui de curcan


Apoi am ars timpul prin centru, am ajuns la un vechi templu zoroastrian, nimic spectaculos (decat faptul in sine ca a existat pe aceste meleaguri, atat de departe de Persia).


Strazile din aceasta parte a orasului, sub cetate, erau cam spectaculoase...







Cea mai veche biserica din oras


O statuie simpatica


Piata Republicii noaptea




Alte cladiri pe Rustaveli




Turnul de televiziune


Si, in general, o atmosfera de calm si liniste...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu