20 apr. 2012

Ziua 14 - Tokyo


Ziua 14 – 20 aprilie – Tokyo

Eh, am ajuns aproape de finalul acestei excursii. De doua zile, de cand ne-am intors in Tokyo, tot de-turam motoarele, si acum au ajuns la ralanti.
(ca fapt divers, azi am vazut un japonez mariachi, si unul cantand la cimpoi :))




Am fost in Ueno (sic!) din nou, de aceasta data pentru Tokyo National Museum, ca sa intelegem (si) mai de aproape ce inseamna arta japoneza (in masura in care nu intelesesem pana acum), si a fost foarte interesant, in sensul ca a pus ordine in gandurile pe care le aveam despre aceasta.





Si un parc Ueno unde ciresii si-au scuturat florile...
 Apoi ne-am plimbat prin bazar (despre care – vorba ceea, ce bine este sa revii pe unde ai umblat mai demult – am aflat ca se cheama Ameya Yokocho (Ameyoko pentru prieteni ;) ), fusese un centru al pietei negre pe vremea cand americanii ocupasera orasul dupa WWII). Acolo, dupa ce am gustat niste felii de ananas si pepene galben m-am simtit mult mai bine, dar nicidecum asa de bine ca dupa ce am servit si un kebab de la niste prieteni turci (“Romania, Turkiye, Hagi”) – ah, niste carne adevarata...


Apoi am mers in partea diametral opusa a orasului, in Shinjuku, pentru o alta repriza de shopping.
Si cam asta a fost. Am facut check-in online, si (Doamne-ajuta), in scurta vreme (ma rog, e relativ) vom fi inapoi in Bucuresti. Cras ingens iterabimus aequor. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu