19 apr. 2012

Ziua 13 - Tokyo


Ziua 13 – 19 aprilie – Tokyo

Mereu mi-a placut sa ma intorc intr-un oras prin care am mai trecut in cursul unei excursii – este o ocazie de a descoperi in liniste si calm (de obicei :) ) locuri pe langa care ai trecut fara a le fi inteles la vremea respectiva, sau locuri noi, care au scapat atentiei cand mai fusesesi pe langa ele...





Am inceput cu o vizita la Tokyo Dome (intentionasem sa vizitam in Japonia un parc de distractii, si aveam cam trei optiuni – Disneyland, Fuji-Q si Tokyo Dome, insa acum, spre final de excursie, primele doua aveau dublul inconvenient al distantei si pretului, triplat oarecum si de vremea urata care numai la roller-coaster nu te imbia). Acolo din pacate roller-coaster-ul nu functiona – am inteles mai spre seara ca din cauza unui accident intamplat mai demult).
 Toata lumea stationeaza pe partea stanga - apropo,
circulatia masinilor in Japonia este pe stanga, dar fara
legatura cu Anglia: pe vremuri, samuraii circulau pe 
partea stanga, iar plebea pe dreapta...



Asa ca am plecat spre Shinjuku, unde am petrecut vreo ora intr-o librarie, vreo jumatate de ora intr-un mega-magazin de electronice, si inca ceva timp pe la shopping printr-un H&M :).







Apoi prin Omote-Sando, super-strada de shopping... N-am ajuns si prin Ginza, dar cred ca arata destul de la fel cu Shinjuku sau Omote-Sando... Sau poate ma-nsel...




Seara a fost dedicata intalnirii cu colegii de la Evaluari de la companie. O cina foarte placuta, cu nenumarate intrebari si de o parte, si de alta, si cu o mica ocazie de a intelege mai mult din sufletul japonez (si din mancarea locala, insa din nou nu am fost dat pe spate...). A fost simpatica nedumerirea lor cu privire la “ce dracu’ am tot cautat in Ueno?!” – m-au intrebat de vreo 3 ori, cam de fiecare data cand cineva nou venea la masa si afla ca fusesem pe acolo :). Cred ca ar fi similar cu situatia in care un strain mi-ar spune ca a tras la hotel super-meserie in Bucurestii Noi, si ca a petrecut o gramada de timp pe acolo. Sau, mai tare, in Piata Sudului, sau chiar in Rahova (“da, era misto, am umblat prin piata de acolo la greu, erau tot felul de localnici simpatici, asa, mai brunetzei, care te bagau in seama zicand niste chestii nostime si oferind tot felul de marfuri :) “). 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu