3 dec. 2011

Malta - Ziua 3 - Gozo

Gozo este una dintre cele 3 insule care compun Malta (cea de-a treia fiind Comino). Mai mica decat Malta, este intr-un fel mai interesanta decat sora ei mai mare, intrucat ofera ocazia de a descoperi cam cum aratau locurile inainte de super dezvoltarile turistice.

Pe feribot.








Ajunsi in port (cu feribotul), am fost asaltati de localnicii care ne ofereau super-tururi la super-oferte. Foarte agresivi, practic te sufocau. Pana sa alegem un tur cu Autobuzul Verde, au trecut vreo 15 minute in care nici macar nu ne auzeam gandurile din cauza diversilor care ne presau. Intr-un fel oarecum amuzant, unul dintre ei ne-a abordat de vreo trei ori, intai pe jos, apoi din masina sa ("cea mai mare masina din Gozo), apoi din nou pe jos, iar cand eu exasperat i-am spus "mergem pe jos", ne-a raspuns resemnat "that way you swim, if you want to walk you go the other way...". Altul ma luase efectiv de guler si zicea "you take the 7 euro offer with Green Bus, when I give you 1 euro offer for the Red Bus?!?!". Mi-era si frica sa ma urc in Red Bus cu el :)).

Cu Autobuzul Verde puteai cobori si urca in urmatorul cand vroiai. Noi am facut vreo 3 popasuri.










Primul popas - Pestera lui Calypso - aici ar fi locul unde Calypso l-a tinut 7 ani pe Ulise - din pacate nu am vazut pestera, dar plaja de langa era superba.


Din nou pe drum.
Statuia lui Jesus

O biserica despre care ai zice ca este cea din November Rain



In drum spre Golful Dwejra


Golful Dwejra 
Cele 3 probabil suedeze - nu era chiar atat de cald pentru noi :)






Xlendi



In zare ploua, noi ziceam ca arata ca in Imperiul lui Sauron






 Cam ca pe insula lui Monte Cristo

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu