5 dec. 2011

Malta - Prefata si postfata

In Malta am mers pentru odihna, pentru a petrece cateva zile cu al meu suflet pereche (si cu cativa dintre  prietenii nostri), pentru a ma linisti dupa un an agitat, si pentru a ma scalda in oceanul de suflete calde.



Si a fost mai mult decat atat. Pe langa ceea ce cautasem plecand acolo, am gasit si niste locuri neasteptat de placute. O tara minuscula, insa cu o istorie care se intinde spre cele mai vechi timpuri in care oamenii au construit si lasat in urma monumente. O civilizatie misterioasa, pe care istoricii nu au reusit inca sa o descifreze si sa o inteleaga.

Si, pe langa placerile spiritului, sa nu uit de cele ale fizicului... Una dintre cele mai delicioase bucatarii de pe unde am umblat de-a lungul timpului :).

In concluzie, 4 zile au fost din pacate prea putine...

Si o harta gasita pe net, nu stiu cui sa multumesc pentru ea, dar, multumesc! oricum. Pe ea sunt marcate cam toate locurile pe unde am trecut...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu