12 nov. 2010

Israel, Palestina, Iordania - Prefata

Ok, sunt vreo 2 ani jumate de cand am fost acolo (chiar daca am setat data publicarii la momentele la care am calatorit)... Am tot cautat timp sa relatez despre acele meleaguri, nu foarte indepartate (2 ore de zbor de la Bucuresti), dar nu am apucat. Acum, poate ca mireasma acelei calatorii s-a risipit partial, oricum, cred ca am cateva fotografii interesante, si care ar putea fi o sursa de inspiratie pentru calatori.... Si cateva idei personale despre cum arata acea parte a lumii, si problemele lor...

Ca idee, doream de cativa ani sa merg la Ierusalim. Cred ca de prin 2007, cand vazusem in Ucraina niste biserici inaltate pe la anul 1000 sau mai devreme... si meditasem eu, gandindu-ma si la Istanbulul vazut prin 2003, ca Ierusalim ar fi o destinatie fireasca pentru mine, pentru sufletul meu. Insa au mai trecut vreo 3 ani de la acel gand pana sa ajung acolo...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu