22 nov. 2010

Israel, Palestina, Iordania - Postfata

Mi-au trebuit aproape 3 ani ca sa gasesc timp sa rememorez aceasta calatorie... (reamintesc ca am setat data publicarii la data la care chiar am fost pe acolo). Cred ca este un timp pentru orice, iar daca acum am simtit clipa, apai acesta este momentul. Cred ca prins in valtoarea vremurilor nu apucasem inca sa reflectez la ce vazusem si traisem. Intre timp am mai fost in celelalte doua locuri de suflet, Iran si Japonia, si am tinut acunse adanc in mine amintirile din Israel. Pe care le-am redescoperit acum, cu ocazia parcurgerii fotografiilor, si un noian de amintiri au iesit la suprafata... Probabil ca nu am reusit sa descriu in cuvinte ceea ce am simtit pe acolo, insa ma bucur ca Cel-De-Sus m-a dus acolo, ca am vazut si trait atmosfera aceea exceptionala, cu care prea putine locuri din lume se pot asemana!... Iar ce am povestit in aceste insemnari reprezinta o prea mica parte din ceea ce a fost pe acolo...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu