21 aug. 2017

Tel Aviv - Ziua 3 - Ierusalim

Sincer, nu se poate sa mergi in Israel si sa nu dai o fuga prin Orasul Vechi din Ierusalim. Nici la a-nu-stiu-cata-vizita prin acea tara. E cel mai tare loc de pe Pamant. Trebuie sa mergi acolo la orice vizita prin Tara Sfanta. Poate pentru cele sfinte, poate pentru cel mai bun falafel, poate pentru Zidul Plangerii, poate pentru altceva, sau poate pentru toate la un loc. Iar mie mi s-au intamplat un pic din toate cu aceasta ocazie. Pelerinul cu care am vizitat era innebunit sa vada Locurile Sfinte, si asa ca am ajuns si eu la Sfantul Mormant, iar apoi l-am dus eu la un restaurant arabesc unde am mancat de-ale locului, si apoi impreuna am ajuns la Zidul de Vest. Si era cat pe aci sa intram si pe Esplanada unde se afla Templul Pietrei, locul sfant musulman, dar tinuta mea ne-a tradat si a trebuit sa ne caram. Si era cam tensionata atmosfera prin zona, cu foarte multi soldati, in principal datorita unui atentat terorist ce avusese loc cu vreo cateva saptamani mai demult... Nu semana cu ce am vazut cu ani inainte... :(

Explicatiile pozelor sunt sub poze... asa a iesit cand le-am scris...


Poarta Damascului




Prin cartierul arab



Langa restaurantul meu preferat, Abu Shukri


Via Dolorosa


Intrarea in Biserica Sfantului Mormant




Biserica Sfantului Mormant





Prin Suk



Restaurantul arabesc unde am mancat o shaorma si un falafel


Esplanada Zidului de Vest



Sinagoga din Cartierul Evreiesc si piata de langa


Intrare spre Esplanada arabeasca


Lion's Gate


Muntele Maslinilor si Gradina Ghetsimani


Harta cu Ierusalimul in vremea lui Jesus


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu