20 aug. 2017

Tel Aviv - Ziua 2

Am luat-o tacticos, din nou pe la ora amiezii, sa vizitam centru-nordul orasului. Nu am ajuns pana in foarte nord, spre vechiul port (care cica merita vazut), sau la cartierele rezidentiale din nord (care cica si ele merita vazute, dar ca turist nu stiu exact ce as cauta pe acolo, afara doar poate de liniste si calm). Dar am facut vreo 12km.



Bd Rothschild a fost marele loc in care sa ai buletin, in anii de incaput; multe cladiri Bauhaus (nu sunt arhitect, cica asta este stilul), cu zgarie-nori printre ele (se pare ca autoritatile au realizat ca nu mai e loc de construit decat in sus, asa ca au dat permise pe banda rulanta).



...Probabil si asta avea permis de trecere










Niste (poate) francezi jucand pelota


O mare piata cu muzee


Apoi alta strada cu pietonala/bicicletonala



Apoi o zona despre care eu am zis ca arata ca in Galati, adica un stil sovietic de anii '70 - sa nu se supere cine citeste si este din Galati, dar chiar asa imi pare... :))



O mare esplanada si un mare monument, in Piata Rabin, unde a fost omorat Yitzak Rabin


Bd. Ben Gurion



Marina - portul de iahturi




Casa lui Ben Gurion


Bulevardul de mare atractie turistica - Dizengoff




Pe Bograshov spre mare



Si in final la mare, aproape de apus











Peste tot, oameni relaxati, fara grija ca le va disparea prosopul si hainutzele...

Si vedere dinspre sud, promenada


Si apoi Piata Carmel (a se vedea Ziua 4)- baietii faceau curatenie cu furtunul...



Si o cladire veche langa una noua



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu