24 iul. 2010

Fagaras - Ziua 2

Scopul era clar: sa ajungem pe varful Negoiu - 2535m, al doilea varf ca inaltime din Romania. Am plecat devreme, prin Piatra Pranzului. Citisem ca urma sa trecem peste 9 podete (despre care credeam eu ca sunt aruncate peste 9 paraie), si nu luasem prea multa apa cu noi. Insa, cele 9 podete era de fapt pe marginea muntelui, peste diverse prapastii, si era imposibil sa iei apa de acolo. La un moment dat am fost aproape de un firav curs de apa, si ne pregateam sa ne aprovizionam, cand a aparut de nicaieri un cioban, un fiu al muntelui, care ne-a zis sa stam linistiti si sa luam apa de mai de sus, apoi a disparut. A fost ca o aparitie magica, din filmele cu vrajitori, insa mai sus am iesit intr-un fel de platou, de unde incepea urcusul adevarat, si acolo am gasit si apa.






Apoi am ajuns sus, in varf, unde era plin de muntomani veniti din diverse parti ale Fagarasului.










La intoarcere a fost foarte tare mai ales cand, pe unul dintre cele 9 podete, cablul ancorat in munte s-a desprins, si unul dintre companioni era cat-pe-ce sa cada in prapastia de langa...

Un sit excelent despre Fagaras este acesta: http://www.welcometoromania.ro/Fagaras/Fagaras_Harta_r.htm

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu