23 iul. 2010

Fagaras - Spre Varful Negoiu - Ziua 1

Fagaras... Cei mai frumosi munti... Sublimi, maiestuosi, imensi, respectabili... Nu am cuvinte... Candva, prin 1998, am intalnit un ceh pe acolo (eram inspre Balea, venind dinspre Podragu), care ne-a declarat ca sunt la fel de atragatori ca Himalaya. Ca el merge in fiecare an in Himalaya, si certifica frumusetea Fagarasilor (pe vremea aceea, cica cel mai bun zbor spre Tibet era prin intermediul Tarom - ehe, vremuri...).



Cand eram in liceu am parcurs bucata dintre Sambata si Podragu. Apoi, in facultate, am mers de la Podragu la Balea. Am campat la Lacul Capra, si imi amintesc ca niciodata nu am vazut cerul atat de instelat ca atunci, in 1998... Aveam de gand sa merg candva mai departe spre vest, de la Balea spre Negoiu, dar nu a fost sa fie. Apoi, in 2008, am intentionat sa merg cu un prieten pe toata creasta, de la Avrig spre est. Iar, nu a fost sa fie. In 2009, am mers cu alt prieten la Negoiu. A fost crancen, unul dintre cele mai grele trasee (ne-a omorat drumul forestier spre Poiana Neamtului, de la Avrig, 20 de km, carand cort si mancare pentru 3 zile prin soarele acela frumos de la orele 10 dimineata - am ajuns la Cabana Negoiu pe la 8 jumate seara, dupa mai bine de 14 ore de traseu - ma rog, cu pauze cu tot). In fine, in 2010 am decis sa mergem acolo cei trei prieteni care ne omoram timpul cantand impreuna. Unul dintre prieteni a insistat sa mergem cu masina, si s-a dovedit a fi o idee foarte buna. Am ajuns la Poiana Neamtului pe la 13. Am plecat spre Barcaciu imediat. Drumul a fost surprinzator pentru unii dintre noi :), care uitasera ce inseamna sa urci pe munte.





Dupa o ciorba care ne-a incalzit sufletul am plecat spre Cabana Negoiu. Am retrait excursia facuta cu un an inainte... De data asta, eram insa pregatiti, si drumul a fost o placere (ma repet, pentru unii dintre noi :) ).













Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu